Week van de Mediawijsheid 2018: Heb jij het onder de duim?

De Week van de Mediawijsheid (16 t/m 23 november 2018) is een initiatief van Mediawijzer.net om aandacht te vragen voor het belang van mediawijsheid. De jaarlijkse campagneweek wordt voor het negende jaar op rij georganiseerd. Met het thema ‘Heb jij het onder de duim?’ richt Mediawijzer.net zich dit jaar op iedereen die wel een helpende hand kan gebruiken en wordt onderzocht waaraan je vandaag de dag moet voldoen om jezelf ‘mediawijs’ te kunnen noemen. Of het nu gaat om het doen van je bankzaken, het zoeken of delen van informatie, het vinden van een baan of het regelen van je privacyinstellingen: het wordt steeds belangrijker om een bepaalde mate van mediawijsheid in de vingers te hebben. 

Activiteiten gedurende deze week dagen jong en oud uit om te reflecteren op het eigen mediagebruik én de eigen vaardigheden.

Meer info

Kijk voor meer informatie op: www.weekvandemediawijsheid.nl



  • 16-23 november 2018